reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janka Kojdova

Janka Kojdova

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Som človek. Jedna z miliónov. Obyčajná a predsa iná, jednoduchá i zložitá. Som spleť pocitov, myšlienok a fantázii. A prečo píšem? Písanie mi dáva to, čo mi nič iné nedokáže dať. Dáva slobodu mojej duši, myšlienkam...mne samotnej. Zoznam autorových rubrík:  BÁSNEPRÍBEHYMYŠLIENKOVÉ POCHODYSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

posledný pád

Janka Kojdova

posledný pád

Ako je to vôbec možné, ako človek môže takto padnúť späť,keď nechápe už vôkol seba nič, keď nechápe ho celý svet.Hlúpo opäť uveril v šťastie a dušu naivne mu zveril, po krásnom snení prišlo ráno, realita vzala mu všetko v čo kedy veril.

  • 5. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 243x
  • 0
besná zver

Janka Kojdova

besná zver

Vonku pofukuje vietor, studenými kvapkami dážď bičuje dušu. Človek mlčky sedí za oknom a sklo ho vraj ochráni.Do nosa bije mi zápach rozliateho tušu, papier je skrčený, slzy v očiach, duša na rozhraní. Nespočetné množstvo výčitiek, prosieb a preklínaní venovaných času.Skaly pomaly valia sa kopcom, okolo je hluk.Ich váha nevyhne sa človeku, stromu, ani pšeničnému klasu,rúti sa ako šíp, ktorý opustí napnutý luk. Kričím o pomoc, opäť som sama a vôkol len zrada a falošnosť.Bojím sa, nohy však do zeme pevne vryté mám.Akoby zomrieť tu bola prirodzená moja povinnosť.Prečo keď človek potrebuje lásku, ostáva vždy sám?

  • 2. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 262x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu