reklama

nezabudnem

Kolotoč tých istých myšlienok stále krúti sa mi v hlave.Nechápem spôsobu, akým sa to stalo a čo bolo vlastne dôvodom.Zmätená bolesťou blúdim a strácam sa v dave.Dve duše ukončili svoju púť rozchodom. Bijem sa s ručičkami hodín, chcem vrátiť čas späť.Bojovať proti Tebe i mne a vôbec proti všetkému mám chuť.Akoby postavil sa proti mne celý svet,hoc snažím sa veľmi, nedarí sa mi zabudnúť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Príliš málo obetí a príliš veľa strachu,
nasledoval tvrdý pád.
Spoločné objatia váľajú sa v prachu,
horúce srdcia podmanil si chlad.

Boli sme kusy skladačky, čo patrili k sebe,
niekde však chyba musela sa stať.
Dnes svoje myšlienky, slová i slzy venujem Tebe,
to je všetko čo mám, viac nemôžem Ti dať.

Deň za dňom plynie a mne sa nedarí zabudnúť, i keď viem, že zabudnúť musím,
z lásky jedného predsa nedá sa žiť.
Nemôžem dýchať, spomienkami vo vnútri sa dusím,
márne som sa pokúšala pred tým všetkým niekam skryť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nikdy naozaj nezabudnem, vždy budem na Teba spomínať.
Pred tvojimi dverami ešte stále nemo stojím.
Neviem, či dovidenia, či zbohom Ti povedať,
veď možno raz opäť spojí sa môj život s tým tvojím.

Janka Kojdova

Janka Kojdova

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Som človek. Jedna z miliónov. Obyčajná a predsa iná, jednoduchá i zložitá. Som spleť pocitov, myšlienok a fantázii. A prečo píšem? Písanie mi dáva to, čo mi nič iné nedokáže dať. Dáva slobodu mojej duši, myšlienkam...mne samotnej. Zoznam autorových rubrík:  BÁSNEPRÍBEHYMYŠLIENKOVÉ POCHODYSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu