reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Janka Kojdova

Janka Kojdova

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Som človek. Jedna z miliónov. Obyčajná a predsa iná, jednoduchá i zložitá. Som spleť pocitov, myšlienok a fantázii. A prečo píšem? Písanie mi dáva to, čo mi nič iné nedokáže dať. Dáva slobodu mojej duši, myšlienkam...mne samotnej. Zoznam autorových rubrík:  BÁSNEPRÍBEHYMYŠLIENKOVÉ POCHODYSúkromnéNezaradené

reklama

BÁSNE

baňa

Janka Kojdova

baňa

Porozprávam Vám príbeh o jednej dievčine, možno je rozprávkou a možno príbehom skutočným,ľudia však dodnes si ho medzi sebou radi rozprávajú.Je o mladom srdci dievčaťa, ktoré stalo sa ôsmym statočným,na smutný osud jej s ľútosťou mnohí spomínajú. Možno tou dievčinou v skutočnosti som JA bola,moja malá, čierna schránka hlboko v duši ukrytá.Nezáleží však na tom, ako naozaj sa tá dievčina volá,pretože na jej náhrobku miesto mena jej sila zlatom je vyrytá.

  • 20. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 249x
  • 4
spomienky

Janka Kojdova

spomienky

Deň čo deň presviedčam svoje vnútro, že všetko je tak, ako má byť,ono však búri sa a telo každou bunkou tvoje meno kričí.Srdce schované v hrudi plače, od bolesti nevládze viac biť, každá spomienka na čo len chvíľku strávenú s Tebou, celú ma ničí.

  • 18. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 260x
  • 10
minulé chvíle

Janka Kojdova

minulé chvíle

Spomínam. Spomínam na minulé chvíle, keď smiala som sa, no i na tie, keď som plakávala. Môj život akoby sa zmenil a mne sa aj napriek tomu zlému občas za tým starým cnie.Spomínam na to, ako to, čo ťažké sa zdalo tak naoko ľahko som zdolávala, človek to odstupom času všetko vidí a celé noci s myšlienkami bdie.

  • 10. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 323x
  • 0
nenávidím ťa

Janka Kojdova

nenávidím ťa

Nenávidím ťa za to, že mi nevoláš a že mi chýbaš,v hlave neustále tvoj hlas mi znie.Nenávidím ťa za to, ako sa na mňa dívaš,a taktiež za to, ako strašne sa mi za tebou cnie.

  • 10. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 465x
  • 3
keby

Janka Kojdova

keby

Keby tak stačila len vôľa, keby stačilo len zmeniť niečo silno chcieť, a DPH, čo za všetko životu nepísaným zákonom patrí, by bolo vyrovnané a splatené.Aký krásny a jednoduchý by bol takto tento náš zamotaný svet, keď z tmavého bludiska našli by cestu späť duše stratené.

  • 9. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 283x
  • 0
reklama
morálne víťazstvo

Janka Kojdova

morálne víťazstvo

Koniec mojich síl, spolu s troskami lode pomaly klesám nižšie  a nižšie.More čerstvou krvou chlácholí dravé vlny, čo zúrivo sa bijú o prvé sústo.Každou sekundou sú ich besné tesáky k môjmu telu bližšie a bližšie,zúfalá hľadám aspoň jedného z vás, čo pomoc mi sľúbil, no márne, vôkol mňa je pusto. Začínam preklínať toho, kto stlačil spúšť a zničil loď moju, ťažko je vinu si priznať, prstom na niekoho iného by som ukázať chcela.Kdesi v diaľke zrazu zazriem lákavo mihať sa záchrannú bóju,srdce však ďalej ku dnu ma ťahá, záťaží je veľa.

  • 8. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 234x
  • 0
ruina

Janka Kojdova

ruina

Sedím a premýšľam, sviečka dohára a v lampe žiarovka je vypálená. Vonku svieti slnko a ja predsa sa od zimy chvejem.Márne premýšľam, prečo tvoja láska je mi dnes vzdialená.Nemôžem sa smiať, dýchať, nepijem a nejem.Spomienky ma trýznia, bičujú dušu po tebe prahnúcu,prsty klepú sa a hľadajú tvoju náruč.Pozerám na fotku, i keď už starnúcu, tíško do nej šepkám, zabúdať ma nauč.Slzy tečú po tvári a ja sa chcem zobudiť do nového rána.Do toho, keď si so mnou a rozprávajú iba naše telá.Keď zobúdzam sa s tebou a nie sama,keď som sa na teba dívala a celé noci bdela.

  • 6. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 269x
  • 0
nezabudnem

Janka Kojdova

nezabudnem

Kolotoč tých istých myšlienok stále krúti sa mi v hlave.Nechápem spôsobu, akým sa to stalo a čo bolo vlastne dôvodom.Zmätená bolesťou blúdim a strácam sa v dave.Dve duše ukončili svoju púť rozchodom. Bijem sa s ručičkami hodín, chcem vrátiť čas späť.Bojovať proti Tebe i mne a vôbec proti všetkému mám chuť.Akoby postavil sa proti mne celý svet,hoc snažím sa veľmi, nedarí sa mi zabudnúť.

  • 6. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 273x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu