reklama

ruina

Sedím a premýšľam, sviečka dohára a v lampe žiarovka je vypálená. Vonku svieti slnko a ja predsa sa od zimy chvejem.Márne premýšľam, prečo tvoja láska je mi dnes vzdialená.Nemôžem sa smiať, dýchať, nepijem a nejem.Spomienky ma trýznia, bičujú dušu po tebe prahnúcu,prsty klepú sa a hľadajú tvoju náruč.Pozerám na fotku, i keď už starnúcu, tíško do nej šepkám, zabúdať ma nauč.Slzy tečú po tvári a ja sa chcem zobudiť do nového rána.Do toho, keď si so mnou a rozprávajú iba naše telá.Keď zobúdzam sa s tebou a nie sama,keď som sa na teba dívala a celé noci bdela.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hľadela som na teba ako na krásny sen, o ktorý sa bojím.
A tak sa stalo.
Sen odišiel a ja teraz ledva stojím.
Tajne si želám, aby sa nemilovať dalo.
Všade ťa vidím a rukami siaham do prázdna,
tvoj vankúš vedľa mňa už nevonia ako ty.
Ľudia na mňa pozerajú ako na blázna.
Chce sa mi plakať od toľkej prázdnoty.
Tajne hľadám v dave tvoju tvár a úsmev, ktorý patril mne.
Všade cudzí ľudia, ktorí vraj priateľmi mi boli.
Nespoznávam ich tváre, stačil mi tvoj dotyk, ktorý pohladil ma jemne
a všetko zlé bolo preč, no bez teba to bolí.
Asi nemá zmysel premýšľať, kto schybil a kto nie,
kto začal a kto to skončil.
Tvoje slová tvrdé boli trpké vzbudenie,
rozbehol si sa a bez padáku skočil.
Všade znel krik, kričali všetci okolo nás, keď povedal si dosť,
avšak boli sme sami, na kraji útesu sme stáli obaja.
Skočiť zo skaly, ukončiť trápenie, tá pohanská márnosť.
Teraz viem, že tak nahlas kričala som iba ja.
Srdce mi vraví : "Máš , čo si chcela.
Máš svoju slobodu, ktorá bola ti všetkým."
A zrazu je toho, čo nemám, tak strašne veľa,
vraj milovať znamená lásku mať a podeliť sa s niekým.
Dnes by celé moje srdce a duša boli len tvoje,
dala by som ti svoj dych keby si umieral.
Už je však neskoro, spojené duše rozpolili sa v dvoje,
srdce si predo mnou pomaly zavieral.
Zrazu je koniec cesty a niet skratky späť,
skočila sa láska i všetko krásne medzi nami.
Celé moje telo sa musí za tebou chvieť,
ostala len spúšť, končí to ruinami.

Janka Kojdova

Janka Kojdova

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Som človek. Jedna z miliónov. Obyčajná a predsa iná, jednoduchá i zložitá. Som spleť pocitov, myšlienok a fantázii. A prečo píšem? Písanie mi dáva to, čo mi nič iné nedokáže dať. Dáva slobodu mojej duši, myšlienkam...mne samotnej. Zoznam autorových rubrík:  BÁSNEPRÍBEHYMYŠLIENKOVÉ POCHODYSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu